تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : 15470
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: 310 نیروی خدماتی و 350 نیروی فضای سبز به‌صورت 24 ساعته و در سه شیفت کاری و شبانه‌روزی در دو روز گذشته در آماده‌باش کامل و مشغول به خدمات‌رسانی بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌باش عوامل ستادی و خدماتی منطقه یک همزمان با بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: 310 نیروی خدماتی و 350 نیروی فضای سبز به‌صورت 24 ساعته و در سه شیفت کاری و شبانه‌روزی در دو روز گذشته در آماده‌باش کامل و مشغول به خدمات‌رسانی بودند.
وی با بیان اینکه همزمان با بارش سنگین برف، ریزش خانه‌ای خالی از سکنه در خیابان دروازه ری نیز به وقوع پیوست، ابراز کرد: با کمک عوامل آتش‌نشانی، ایمن‌سازی این منزل و بازگشایی معبر نیز صورت گرفت.
مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: همزمان با شروع بارندگی به 13 خودروی سواری و کامیونت که در پارکینگ یاوران مهدی پارک بوده‌اند، نیز کمک‌رسانی شد.
وی با تأکید بر توزیع هفت هزار کیسه‌شن و نمک در محل‌های مشخص در سطح منطقه یک، تصریح کرد: عملیات نمک‌پاشی و بازگشایی مسیر نیز همزمان انجام پذیرفت.
علی‌اکبری خاطرنشان کرد: 15 ماشین‌آلات منطقه در دو روز گذشته درگیر بازگشایی معابر و نمک‌پاشی بود که با همت همکاران و رصد و نظارت نواحی حتی به‌صورت مقطعی از زمان بارش مسدودی در سطح منطقه نداشتیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgzt9q.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما