تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 15468
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از خدمات‌رسانی مطلوب سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی در سطح شهر قم خبر داد و گفت: نحوه خدمات‌رسانی‌ها مدام در حال رصد و پیگیری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌باش ناوگان عمومی شهر قم همزمان با بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: در راستای اجرای فعالیت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در ایام نیمه شعبان و بارش نزولات آسمانی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌رسانی به شهروندان انجام‌شده است.
وی فعالیت سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: حرکت اتوبوس‌ها در سطح شهر توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در حال رصد است و هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به شهروندان وجود ندارد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با توجه به سختی تردد تاکسی‌ها در معابر سطح شهر،  تصریح کرد: تمهیدات لازم در سازمان تاکسیرانی انجام‌شده و خدمت‌رسانی به شهروندان مطلوب است و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها به‌ویژه در هسته مرکزی شهر در حال اجراست.
وی از آماده‌باش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز خبر داد و ابراز کرد: زیرساخت‌های لازم برای مسافرین و مجاورین ایجادشده است.
 خانه‌زاد یزدی با اشاره به فعالیت‌های اتوبوس‌های برون‌شهری گفت: در صورت کمبود اتوبوس برون‌شهری برای مسافرین،ا مکان اسکان در پایانه مسافربری شهرداری قم وجود دارد و شرایط نسبی برای مسافرین فراهم‌شده است.
وی یادآور شد: از مباحث شاخص  در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک  می‌توان به پارکینگ‌های مسقف اشاره کرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر خدمات‌رسانی پارکینگ زائر خاطرنشان کرد: پارکینگ زائر از شاخص‌ترین پارکینگ‌های مسقف در شهر است و خدمت‌رسانی به‌طور پیوسته در این پارکینگ با رعایت مباحث ایمنی در حال اجراست.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdjo0f.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما