تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 15439
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آماده‌باش تمامی نیروهای این منطقه برای خدمات‌رسانی در ایام نیمه شعبان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی ضمن گرامی داشت سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمامی نیروهای خدماتی و ستادی منطقه هفت به منظور خدمت‌رسانی شایسته به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (س) در حالت آماده باش قرار دارند.
وی محدوده خدمات‌رسانی ویژه این منطقه در هسته مرکزی شهر و محیط پیرامونی حرم مطهر دانست و ادامه داد: منطقه هفت شهرداری قم با تمام توان خود تلاش خواهد داشت تا زائرین و میهمانان حضرت معصومه(س) و مشتاقان ظهور در آرامش کامل و در محیطی امن و پاکیزه و در شان تردد نمایند و از حضور در شهر مقدس قم بهره لازم را ببرند.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود : از روزهای گذشته با توجه به افزایش حجم امور شهری برای استقبال از زائران، این منطقه نیز اقدامات لازم اعم شستشوی صحن میدان آستانه، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی ، نظافت تجهیزات و مبلمان شهری ، جداول، نرده های پلها و .... را در دستور کار قرار داد و به صورت شبانه روزی توسط همکاران منطقه هفت این امور به انجام رسیده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.
محمد رمضانی همچنین از استقرار و فعالیت ستاد خدمات‌رسانی زائرین نیمه شعبان منطقه هفت شهرداری قم خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور کنترل میدانی کمیته اجرایی منطقه هفت شهرداری قم درستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، این ستاد در محل میدان آستانه مستقر و مشغول خدمات‌رسانی است.
وی درپایان با افتخار دانستن خدمت به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم و به ویژه زائران حرم مطهر، گفت: سعی شده تا با بسیج نیروهای بخش‌های مختلف شهرداری قم از جمله خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و ... به نحو شایسته‌ای میزبانی از عزیزان انجام پذیرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb9ab8.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما