تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : 15407
شهردار قم گفت: هیچ‌یک از مدیران شهری اجازه رفتن به مرخصی در ایام نیمه شعبان ندارند و زیرمجموعه خود را نیز باید پای‌کار نگه‌دارند.
مرخصی تمام مدیران شهری قم در نیمه شعبان لغو است/همه پای‌کار باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به فرارسیدن ایام نیمه شعبان و حضور زائران در شهر قم و مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در این ایام برای مدیریت شهری خدمت‌رسانی با تمام ظرفیت و توان است.
وی افزود: نیمه شعبان سال‌جاری باید به امر خدمت‌رسانی نگاه خاص و ویژه‌ای داشته باشیم و همه مدیران باید در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس و ناظر بر اوضاع باشند.
شهردار قم با بیان اینکه مرخصی تمام مدیران در این ایام لغو شده است، اظهار کرد: مدیران باید زیرمجموعه‌های خود را نیز پای‌کار نگه‌دارند و تمام توان خود را برای بهتر انجام شدن جشن بزرگ نیمه‌شعبان در شهر قم انجام دهند.
سقائیان‌نژاد با اشاره به آمادگی مجموعه شهرداری قم برای خدمت‌رسانی در نیمه شعبان سال‌جاری و بسیج سه هزار نیروی شهرداری برای برگزاری این جشن بزرگ گفت: کمیته‌های یازده‌گانه و ستادهای اجرایی هشت‌گانه ذیل ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم تشکیل‌شده و شرح وظایف هر قسمت تعیین‌شده است.
به گفته وی یکی از اقدامات ویژه شهرداری قم در روزهای اخیر فضاسازی ویژه شهر به‌ویژه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران است.
شهردار قم با اشاره به نورافشانی ۳۱۳ نقطه شهر قم در شب نیمه شعبان اضافه کرد: هم‌زمان با نیمه شعبان ۱۰۰۰ مترمربع در شش برج پرچم با پرچم سبز «یا مهدی» اکران و به اهتزاز در خواهد آمد.
سقائیان‌نژاد با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام جشن بزرگ نیمه شعبان افزود: ۴۴ غرفه در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد شده که اقدامات فرهنگی بخشی از فعالیت‌های این غرفه‌ها است.
وی با اشاره به همکاری شهرداری قم و پلیس راهور برای مدیریت ترافیکی روزهای آینده گفت: با توجه به ادغام تعطیلات آخر هفته و ایام نیمه شعبان، شهرداری قم برای مدیریت ترافیکی و بهبود شرایط حمل و نقلیه همکاری لازم با پلیس راهور را انجام خواهد داد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgut9q.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما