تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : 15404
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: جشن نیمه شعبان یک جشن فراملی است و هرسال میلیون‌ها زائر به شهر قم سفر می‌کنند تا در مسجد مقدس جمکران حضورداشته باشند و این حجم از استقبال نیاز به کمک ملی دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ماشاالله سعادتمند در حاشیه بازدید از آماده‌سازی مسجد مقدس جمکران و شهر قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اظهار داشت: امسال نیز شهر قم با تمام ظرفیت خود آماده پذیرایی از زائران و مسافران می‌شود.
وی افزود: شهرداری قم با تمام قوا و امکانات در حال آماده‌سازی شهر بوده و شورا نیز از اقدامات شهرداری حمایت می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: جشن نیمه شعبان یک جشن فراملی است و هرسال میلیون‌ها زائر به شهر قم سفر می‌کنند تا در مسجد مقدس جمکران حضورداشته باشند و این حجم از استقبال نیاز به کمک ملی دارد.
وی از کمک دستگاه‌های فرا استانی خبر داد و گفت: امسال علاوه بر دستگاه‌های استانی، دستگاه‌های فرا استانی نیز به کمک شهر قم آمدند تا شرایط مطلوبی برای زائران و مسافران فراهم شود.
سعادتمند خاطرنشان کرد: تعداد سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و خودروهای حمل‌ونقل عمومی برای سه روز جشن نیمه شعبان به دو برابر نسبت به پارسال افزایش پیداکرده است.
وی در پایان ضمن خسته نباشید به پرسنل شهرداری گفت: امیدواریم امسال شاهد برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان در قم باشیم و از زائران به‌خوبی پذیرایی کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdoo0f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما