تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 15396
مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: در اين ايام تلاش و فعاليت سازمان‌ها و نهادهاي خدماتي افزايش خواهد يافت و سازمان مديريت پسماند نيز در اين مدت‌زمان در آماده‌باش كليه نيروهاي پرسنلي و پیمانکار است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سيد عبدالله مير ابراهيمي اظهار داشت:  سازمان مديريت پسماند در كنار ديگر نهادهاي شهرداري، تدابير لازم را با استقرار نيروهاي خدماتي و ماشین‌آلات در نقاط مختلف پیش‌بینی كرده است.
وي ابراز كرد: با توجه به خيل عظيم مشتاقان و زائران مسجد مقدس جمكران، حفظ پاكيزگي و رعایت نظافت منطقه در حين برگزاري مراسمات نيمه شعبان بسيار مهم است .
مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم افزود: به‌منظور جلوگيري از انتشار آلودگي و همچنين تردد خودروهاي سنگين، صدور كليه مجوزهاي فعالیت‌های عمراني تا پايان جشن‌های نيمه شعبان متوقف‌شده است و سعي شده از اين ظرفيت در آماده‌سازی فضاي بلوار پيامبر اعظم(ص) براي حضور مسافران و زائران استفاده شود.
ميرابراهيمي با اشاره به اهميت تبليغات محيطي با موضوع حفظ نظافت شهر و محدوده جمكران در ايام نيمه شعبان تصريح كرد: بنرهاي اطلاع‌رسانی با موضوع حفظ پاكيزگي و نظافت شهري تهيه و آماده توزيع بين ایستگاه‌های صلواتي سطح شهر است.
وی در ادامه خبر از آماده‌باش كامل نيروهاي سازمان مديريت پسماند در ايام نيمه شعبان داد و افزود: در اين ايام تلاش و فعاليت سازمان‌ها و نهادهاي خدماتي افزايش خواهد يافت و سازمان مديريت پسماند نيز در اين مدت‌زمان در آماده‌باش كليه نيروهاي پرسنلي و پیمانکار است.
مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم عنوان كرد: حفظ نظافت شهري يكي از مسئولیت‌های سازمان است كه در برخي ايام سال همچون نيمه شعبان و با توجه به تردد ميليوني زائر و مسافر در قم و مسجد مقدس جمكران به اوج خود می‌رسد كه سازمان مديريت پسماند با انجام تبليغات محيطي و نصب بنر، توزيع کیسه‌زباله، زائران و شهروندان قمي را به حفظ بهداشت و نظافت شهري دعوت می‌کند .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd9s0f.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما