تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 15393
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به اینکه 3.7 کیلومتر دور مسجد مقدس جمکران جداره سازی شده و در آینده دیواره نگاره می‌شود، گفت: مسیر پشتیبان بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول 1.5 کیلومتر آسفالت و 2 کیلومتر نیز پیاده‌روسازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات منطقه پنج شهرداری با توجه به قرارگیری مسجد مقدس جمکران در این منطقه شهری برای نیمه شعبان اظهار داشت: مسیر پشتیبان بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول 1.5 کیلومتر آسفالت و 2 کیلومتر نیز پیاده‌روسازی شد.
وی با بیان اینکه 10 هزار تن آسفالت برای 90 هزار مترمربع این مسیر استفاده‌شده است، ابراز کرد: 170 میلیارد ریال هزینه آسفالت شده که کمتر از 2 ماه اجرایی شده است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه رنگ‌آمیزی کامل جداول بلوار پیامبر اعظم(ص) و رینگ پیرامونی مسجد مقدس جمکران انجام شد، اذعان کرد: آذین‌بندی اطراف مسجد مقدس جمکران نیز صورت گرفته است.
وی آماده‌سازی پارکینگ، تأمین روشنایی رینگ، تأمین برج‌های نور و... را از دیگر اقدامات برشمرد و خاطرنشان کرد: 24 چشمه سرویس بهداشتی با 3 میلیارد تومان هزینه آماده‌سازی شده است.
رحیمی با اشاره به اینکه 3.7 کیلومتر دور مسجد مقدس جمکران جداره سازی شده و در آینده دیواره نگاره می‌شود، مطرح کرد: درمجموع 158 چشمه سرویس بهداشتی ویژه نیمه شعبان احداث، بهسازی و اورهال شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaeen6.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما