تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 15379
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به تصویب بودجه 14 هزار و 200 میلیارد تومانی سال 1403 شهرداری قم، گفت: بررسی و تصویب بودجه 1403 در زمان مقرر و قانونی انجام‌شده و امیدواریم بدون هیچ تغییری در کمیته تطبیق نیز تصویب شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید اخوان در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: لایحه بودجه ۱۴۰۳ با دقت کامل در کمیسیون‌های تخصصی مختلف بررسی شد.
وی رقم نهایی بودجه ۱۴۰۳ را ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: عدد ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیون تومان در کمیسیون تلفیق به تصویب نهایی رسید.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: این عدد ۲۱۰ میلیارد تومان بالاتر از عدد پیشنهادی شهرداری در منابع مصارف بوده و بودجه سازمان‌ها هنوز در دست بررسی است.
وی رشد ۴۵ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ را نسب به اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ عددی معقول دانست و بیان کرد: بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر و قانونی انجام‌شده و امیدواریم بدون هیچ تغییری در کمیته تطبیق نیز تصویب شود.
اخوان در ادامه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ برای ۵ سازمان باقی‌مانده تابعه شهرداری را نیز مطرح کرد و گفت: بودجه سازمان‌های قطار شهری، سازمان فناوری و اطلاعات، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک نسبت به بودجه تصویبی کاهش و سازمان میادین و تره‌بار، سازمان بهسازی اطراف حرم و سازمان فرهنگی نسبت به بودجه تصویبی خود افزایش داشته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceox8z.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما