تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 15370
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: سه شیفت و در هر شیفت 70 نفر به‌صورت استقرار 40 نفر در بلوار پیامبر اعظم(ص) و 30 نفر در پارک‌سوار یاوران مهدی همزمان با نیمه شعبان پیش‌بینی‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدحسین علی‌اکبری در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی خدمات‌رسانی منطقه یک از عمود 29 تا 46 بلوار پیامبر اعظم(س) در نیمه شعبان اظهار داشت: همچنین پارک‌سوار یاوران مهدی نیز توسط منطقه یک مدیریت می‌شود.
وی با بیان اینکه این پارک‌سوار به مساحت 24 هکتار و با ظرفیت سه هزار و 600 دستگاه خودرو پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: علف زنی‌ها، انتقال نخاله و تسطیح کاری انجام و رنگ‌آمیزی آن انجام خواهد شد و 54 چشمه سرویس بهداشتی این پارک‌سوار نیز آماده‌سازی شده است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر رنگ‌آمیزی جداول و نورپردازی میدان معلم تصریح کرد: نورپردازی خیابان انقلاب نیز به‌صورت دائمی با ریسه‌های 15 متری و با هزینه‌ای بالغ‌بر 500 میلیون تومان انجام شد.
وی از شیفت بندی نیروهای خدماتی و ستادی منطقه یک همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: سه شیفت و در هر شیفت  70 نفر که به‌صورت استقرار 40 نفر در بلوار پیامبر اعظم(ص) و 30 نفر در پارک‌سوار یاوران مهدی پیش‌بینی‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfxmdy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما