تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 15351
استاندار قم گفت: در انتخابات پیش رو اگر مدیری از نامزدی حمایت کند حداکثر عمر مدیریتی‌اش ۲۴ ساعت است و او را عزل می‌کنیم چون هدف ما برگزاری انتخابات سالم است.
برخورد جدی با مدیران دولتی حامی کاندیداهای انتخاباتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحمد آقامیری امروز ۲۹ بهمن‌ماه در جلسه توجیهی داوطلبان انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تالار شهر قم، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان قم است و به هیچ عنوان از کاندیدایی حمایت نکرده‌ایم و احدی از مسئولان استان اجازه حمایت از کاندیدایی را ندارد.
استاندار قم گفت: در استانداری قم حتی یک کارشناس، برای فعالیت انتخاباتی در حمایت از یک نامزد باید مرخصی بدون حقوق بگیرد و برای آن فرد کار کند. در انتخابات پیش رو اگر مدیری از نامزدی حمایت کند حداکثر عمر مدیریتی‌اش ۲۴ ساعت است و او را عزل می‌کنیم چون هدف ما برگزاری انتخابات سالم است.
آقامیری بیان کرد: حمایت مردم باعث شده است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی بر قله افتخار و اقتدار قرار گیرد و این در حالی است که پیش از انقلاب باید برای کارهای مملکت از کشورهای استعمارگر اجازه می‌گرفتیم، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی دیگر کشورها برای اتفاقات مهم در منطقه باید از ما اجازه بگیرند.
وی اظهار کرد: یکی از برگ‌های زرین افتخارات نظام اسلامی، برگزاری انتخابات است و این در صورتی است که در بسیاری کشورهای مدعی دموکراسی، مردم صندوق رأی را به خود ندیده‌اند ولی سران آن‌ها مدعی مردم‌سالاری هستند در حالی که مردم کوچکترین نقشی در امور کشورشان ندارند.
آقامیری بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که دکترین نظام آن را امام راحل نوشته است، نظامی مترقی است که به برکت خون شهدا توانسته‌ایم ۴۵ سال آن را حفظ کنیم.
وی تصریح کرد: افتخار نظام‌ ما به مردمی بودن آن است؛ در نظامی هستیم که مسئولان با رأی مردم انتخاب می‌شوند و نامزدها در معرض انتخاب مردم هستند و آنان با ایده و تفکرات خاصی که برای خود دارند آراء را جلب کرده و وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند.
 آقامیری با اشاره به این که انتخابات اسفندماه به تاکید رهبر معظم انقلاب باید باشکوه برگزار شود، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات برای وزن کشی سیاسی ایران در سطح بین الملل مهم است و هر چه مشارکت بیشتر باشد، اثرگذاری کنش سیاسی ما در مجامع بین الملل بیشتر خواهد بود.
استاندار قم تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مردم ما در انتخابات شرکت نکنند و در این راستا تلقین می‌کنند که دولت ایران نمی‌تواند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند اما به همه یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت می‌گوییم که با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور، ایران توانسته است به رشد اقتصادی دست یابد و این همان اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، وی در پایان تاکید کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را خرج کنند تا مشارکت در انتخابات حداکثری شود، این در حالی است که دشمنان سیلی اول خود را در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن خورده‌اند، ولی باز هم در تلاش برای ناامید کردن مردم ایران هستند، اما مردم ما هر روز امیدوارتر خواهند بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود به قله نزدیک هستیم و به زودی بر قله اقتدار خواهیم ایستاد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezx8z.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما