تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 15295
مدیر منطقه دو شهرداری قم از نظافت 3 میلیون و 44 هزار مترمربع و جمع‌آوری 110 تن زباله به‌صورت روزانه در سطح منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت حوزه خدمات شهری منطقه اظهار کرد: روزانه 110 تن زباله در منطقه جمع‌آوری و سه میلیون و 44 هزار مترمربع از سطح منطقه رفت‌وروب می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه تمامی زباله‌ها در سایت زباله البرز پردازش می‌شود افزود: کلان‌شهر قم از معدود کلان‌شهرهایی بوده که عملیات دفن زباله انجام نمی‌شود و ما شاهد معضلات حاصل از دفن زباله نیستیم.
مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: روزانه 81 نیرو در حوزه خدمات شهری و با 11 دستگاه پرس در سطح منطقه  فعالیت دارند.
وی از مشارکت شهرداری منطقه دو با اداره کل راه‌آهن  خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل راه‌آهن ادامه دیوار گذاری حریم ریل تا انتهای کمربندی امام علی (ع) در حال انجام است.
حسینی ساماندهی صنوف مزاحم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد:32 صنف مزاحم در بلوار شاهد شناسایی و اخطار لازم مبنی بر انتقال این اصناف به شهرک صنوف داده‌شده، در تلاشیم تا به‌زودی شاهد انتقال اصناف به شهرک صنوف باشیم.
وی اضافه کرد: در راستای تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده در بلوار جمهوری پروژه پیاده‌روسازی و حاشیه بلوار جمهوری در سال آینده پیش‌بینی‌شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قم در پایان با توجه به پروژه لوله‌گذاری در بلوار جمهوری خاطرنشان کرد: پروژه لوله‌گذاری در بلوار جمهوری به‌منظور جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی پیشرفت خوبی داشته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbs5b8.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما