تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : 15266
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۳ بودجه منطقه به مبلغ 3000 میلیارد ریال تنظیم‌شده و سعی ما بر این است که بر اساس اولویت‌های کاربردی برنامه‌ها انجام شود.
پیش‌بینی بودجه 3000 میلیارد ریالی برای منطقه ۵ قم در سال 1403
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی شامگاه ۱۷ بهمن‌ماه در مراسم «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» که با حضور مسئولان شهری در مسجد آل یاسین برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: نفس حضور مسئولان در بین مردم ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان است؛ لذا اینجا هستیم تا نقطه‌نظرات شما شهروندان را در خصوص مدیریت شهری جویا شویم تا در جهت ارائه  هر چه‌بهتر خدمات از آن استفاده کنیم.
وی ادامه داد: شهرداری یک دستگاه خدماتی است که ۲۴ ساعته در حوزه‌های مختلف عمرانی، پسماند، نظافت شهری، مناسبت‌های مذهبی و...فعال است که نشان‌دهنده میزان بالای فعالیت‌های این نهاد خدمت‌رسان است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم در ادامه اشاره‌ای به پیشینه شهرداری این منطقه کرد و گفت: منطقه 5 پیش‌تر جزء منطقه ۱ بود  که بعداً ساختار جدید تعریف و اینجا به‌عنوان منطقه ۵ تعریف شد و از زمان شکل‌گیری ۸ نفر به‌عنوان مدیر منطقه خدمت کرده‌اند و بنده نفر نهم هستم که تقریباً از مرداد سال جاری در خدمت اهالی هستم.
وی ضمن تقدیر از مدیران ادوار گذشته در این منطقه شهری تصریح کرد: مدیران ادوار گذشته هر کدام به‌تناسب مدت مدیریت و امکاناتی که در اختیار داشتند، واقعاً  زحمت کشیده‌اند و امیدواریم ما هم بتوانیم قدم‌های مناسبی برداریم که خدمت در این جایگاه باعث افتخار من و همکارانم است.
رحیمی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که از قبل از بنده برای مدیریت منطقه تعریف‌شده پیش می‌رویم و درعین‌حال برنامه‌ریزی که انجام دادیم در سال ۱۴۰۳ بودجه را بر اساس مبلغ 3000 میلیارد ریال تنظیم‌شده  و سعی ما بر این است که بر اساس اولویت‌های کاربردی برنامه‌ها انجام شود.
وی یادآور شد: ما برای تشخیص اولویت‌ها نیاز داریم که همه افراد صاحب‌نظر، از جامعه ما را یاری کنند تا ما بتوانیم بهتر نیازسنجی کنیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: منطقه ۵ منطقه‌ای متنوع در بحث زندگی و فعالیت اقتصادی است که این مهم باعث شده نیازها و نوع خدمات شهری هم متنوع باشد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjm8ev.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما