تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 15258
استاندار قم گفت: برنامه ساخت ۲۰۰ سالن ورزشی در سطح استان را تدارک دیده ایم‌ که ۷۵ سالن باید تا پایان سال آینده احداث و آماده استفاده شود.
استاندار قم: ۷۵ سالن ورزشی در استان تا پایان سال آینده احداث شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحمد آقامیری روز سه شنبه در دیدار علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با وی که در دفتر استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: شهرداری برای احداث سالن های ورزشی در سال آینده باید ۲۰۰ فقره زمین در اختیار قرار دهد که بتازگی لیست ۱۰ فقره زمین از سوی شورای اسلامی شهر ارائه شده است.
استاندار قم افزود: سپاه پاسداران احداث ۵۰ سالن ورزشی را برعهده گرفته، ۶ سالن توسط بخش خصوصی و ۶ سالن ورزشی در ۶ بوستان توسط شهرداری قم احداث می شود.
وی ادامه داد: در مورد زمین های مورد نیاز برای احداث سالن های ورزشی، با شهرداری و شورای اسلامی شهر رایزنی شده است که بیشتر زمین ها در مناطق محروم و کم برخوردار، تخصیص یابد.
آقامیری بیان کرد: از شهرداری قم خواسته ایم بودجه کلانی در سال آینده برای توسعه ورزش مدنظر قرار دهد که در ابتدا پنج هزار میلیارد ریال برای این مهم درنظر گرفته شده بود ولی تاکید کرده ایم که این رقم به ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.
وی تاکید کرد: به ورزش باید توجه ویژه ای شود و با برنامه ریزی هرچه بیشتر باعث شکوفایی همه رشته ها به خصوص کشتی در قم باشیم، ورزش یک کار فرهنگی است و باید زمینه جذب جوانان به رشته های ورزشی مورد علاقه ایشان را فراهم کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaaun6.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما