تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 15239
هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

احداث 4 تقاطع غیر همسطح در دستور کار شهرداری قم

شهردار قم با اشاره به پیگیری احداث چهار تقاطع بسیار مهم شهری، از افتتاح ۵۷ پروژه شهری هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در حوزه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی و خدماتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قم به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از پروژه‌های بزرگی که امروز افتتاح رسمی شد، تقاطع غیر همسطح نماز بود که مدتی است در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی افزود: اجرای طرح آرام سازی و بهسازی میدان مطهری که از میادین اصلی هسته مرکزی شهر قم است، از دیگر پروژه‌هایی است که امروز افتتاح شد.
شهردار قم با اشاره به افتتاح فاز اول ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی در بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: این ایستگاه شامل هشت آشیانه است که به دلیل قرارگیری در این بلوار می‌تواند سهم مهمی در خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) داشته باشد.
سقائیان‌نژاد با اشاره به افتتاح پروژه‌های نرم‌افزاری در حوزه حمل‌ونقل شهری در دهه فجر سال جاری خاطرنشان کرد: سامانه اتوبوس من به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت حمل‌ونقل شهرداری قم در اختیار همشهریان قرار گرفته است تا بتوانند ساعت و مسیر حرکت اتوبوس‌ها را رصد کنند و زمان خود را در استفاده از سیستم اتوبوسرانی مدیریت کنند.
وی با اشاره به احداث ۲۲ تقاطع غیر همسطح توسط شهرداری قم در سال‌های گذشته گفت: چهار تقاطع بسیار مهم و بزرگ دیگر در دستور کار قرار دارد که در نهایت پنج محور ترافیکی شهر قم تکمیل خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjh8ev.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما