تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 15171
جلسه شورای سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با حضور شهردار و معاون استاندار قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جلسه شورای سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، ذاکریان فرماندار قم، خانه‌زاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، طالبی مدیرکل امور شهری و شورای استانداری، بیطرفان مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری و علی نیک مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی در این جلسه گزارشی از اقدامات سازمان و اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی شورا و هیئت‌مدیره سازمان ارائه کرد.
علی نیک به ارتقای کیفیت و سرویس مطلوب ناوگان سازمان با رعایت حداقل سرفاصله خطوط پرداخت و با اشاره به راه‌اندازی سیستم موقعیت مکانی اتوبوس با پنج روش مختلف برای نخستین بار در کشور، گفت: هم‌اکنون شهروندان می‌توانند به‌راحتی زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه و زمان سفر را برنامه‌ریزی کنند که این اقدام می‌تواند با ایجاد سهولت در استفاده از حمل نقل عمومی، سبب کاهش آلودگی هوا و ترافیک و همچنین کاهش مصرف سوخت و ضرر به زیرساخت‌های شهری گردد .
همچنین در این جلسه اصلاحیه بودجه 1402سازمان و بودجه و جدول بهای خدمات و نرخ کرایه سال 1403 ناوگان سازمان پس از بررسی به تصویب شورای سازمان رسید .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezz8z.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما