تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 15167
رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری قم، گفت: نباید افزایش خدمت‌رسانی با فشار به مردم و افزایش عوارض اتفاق بیفتد.
بهبود خدمات شهرداری قم نباید منجر به افزایش عوارض شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن محرری روز دوشنبه در یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، افزود: باید برای ارائه خدمات به مردم درآمدهای پایدار تعریف کرد تا ذیل خدمات‌رسانی به مردم، تأمین نقدینگی پروژه‌ها فشار اقتصادی مضاعفی به مردم وارد نکند.
وی اظهار داشت: بر اساس زمان‌بندی مشخص، بودجه سال ۱۴۰۳ به‌موقع و با پیوست‌های لازم به شورا ارائه شد و در کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی است.
محرری افزود: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری قم به همراه سازمان‌های تابعه با ۱۵۰ هزار میلیارد ریالی، نسبت به بودجه سال ۱۴۰۲ رشد مناسبی داشته و متناسب با مقدورات و امکانات تنظیم‌ شده‌است.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه معیشت کارگران در پرداخت حقوق و مزایا مورد توجه قرار گرفته و باید در پرداخت حقوق رویکردی حمایتی، خاصه در حوزه خدمات شهری داشته باشیم.
بهبود خدمات شهرداری قم نباید منجر به افزایش عوارض شود
رییس شورای اسلامی شهر قم در ادامه توسعه حمل‌ونقل عمومی را نیز موضوع مورد مطالبه همه اعضای شورا دانست و خاطرنشان کرد: خرید اتوبوس و تأمین پارکینگ به‌عنوان دو اولویت مهم شهر در نظر گرفته‌ شده و پیگیری شود.
وی با اشاره به بودجه پیشنهاد شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی، گفت: لازم است با توجه به انتظار مردم، علاوه بر افزایش بودجه، ساختار سازمان فرهنگی نیز تقویت شود تا بتوانیم نتیجه مطلوب را در این حوزه به دست بیاوریم.
محرری افزود: ساماندهی بافت فرسوده و توجه به محلات کم برخوردار نیز موضوعات مورد توجه شورای اسلامی شهر بوده که نیاز است به‌صورت تخصصی نسبت به آن در بودجه توجه شود و در صورت نیاز بسته‌های تشویقی بیشتری برای آن تعریف گردد.
وی در پایان اظهار داشت: انتظار می‌رود کمیسیون‌های تخصصی با برگزاری جلسات مستمر در اسرع وقت بودجه پیشنهادی شهرداری قم و سازمان‌های تابعه را در اسرع وقت بررسی و جهت تصویب به جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر ارجاع دهند.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjavev.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما