تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 15077
شهردار قم در پیامی، شهادت 5 نفر از پاسداران رشید اسلام در حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیست در دمشق سوریه را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:
با نهایت تأثر و تأسف، بار دیگر شاهد شهادت پنج پاسدار رشید اسلام در حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در دمشق سوریه بودیم. این اقدام غیرانسانی و بی‌رحمانه صهیونیست‌ها در برابر تلاش‌های ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران و همراهی با دولت سوریه در شکست گروه‌های تکفیری و داعشی، محکوم و قابل توصیف نیست.
مردم غیور ایران اسلامی، با افتخار و شجاعت، همچنان در مقابل تهدیدات و تلاش‌های دشمنان ایستاده و با تمام وجود در راه مقابله با تروریست، پایبند به اصل حفظ امنیت و استقرار صلح و آرامش در منطقه تا پای جان خواهند بود.
با تبریک و تسلیت  پرواز آسمانی پنج مدافع حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و حافظان اقتدار و امنیت ایران اسلامی و سربازان راه مقاومت آزادی قدس شریف، از خداوند متعال برای خانواده معزز این شهیدان والامقام، صبر و شکیبایی بر مهلت فراق مسئلت داریم.
گرامی می‌دارم یاد و خاطره ۲ نفر از شهیدان آسمانی این حمله تروریستی که شهر قم به حضور آنان مفتخر است و بدون شک جایگاه رفیع شهادت به یُمن تربیت آنان در فضای معنوی این شهر مقدس بوده تا اسوه‌ای شوند در میان شجاع‌ترین فرزندان ایران در مسیر دفاع از کشور و همواره در قلب تمامی مردم ایران جاودانه خواهند ماند.
امید آن دارم در کنف الطاف کریمانه حضرت باری تعالی نابودی کامل رژیم منحوس و جعلی اسرائیل در آینده‌ای نزدیک به وقوع پیوسته و جهان از لوث وجودشان پاک و مطهر گردد.
انتهای پیام/

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjayev.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما