تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 15069
امام جمعه قم با قدردانی از پاسخ محکم و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی و تروریست‌های دست‌نشانده آن گفت: این پاسخ برای رژیم غاصب و کودک کش، حامل پیام روشنی است.
امام جمعه قم: پاسخ کوبنده سپاه برای رژیم صهیونیستی پیام روشنی دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم افزود: سپاه در حالی که می‌توانست از کرمانشاه، ادلب سوریه را هدف قرار دهد، ولی با انجام این اقدام از خوزستان، به رژیم صهیونیستی خواست بگوید بُرد موشکی ما به شما هم می‌رسد و اگر دست از پا خطا کنید ما پای کار هستیم‌.
یگان موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد بیست‌وششم دی‌ماه جاری در پاسخ به اقدام‌های تروریستی کرمان و راسک و ترور سرداران سپاه در سوریه، با ۲۴ فروند موشک بالستیک مقر جاسوسی سرویس خارجی رژیم صهیونیستی در اربیل کردستان عراق و تروریست‌های تحریر الشام و حزب ترکستانی در استان ادلب سوریه را هم‌زمان از سه منطقه مورد هدف قرار داد.
وی با اشاره به گذشت صد روز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: در این مدت چه جنایت‌هایی که انجام ندادند و چه کودکان و چه زنان بارداری که به شهادت نرسیدند و چه انسانی‌هایی که آواره و مجروح نشدند.
وی ادامه داد: هزاران شهید، مجروح و آواره از اقدام‌های کسی است که چهره انسان را دارد و حقیقتا انسان نیست.
حسینی بوشهری با بیان اینکه به‌تدریج هر چه به جلو می‌رویم هم رژیم اِشغال‌گر و هم ائتلاف مورد ادعای آمریکا و هم حامیان پَر و پاقرص آن احساس می‌کنند دستاوردی ندارند تصریح کرد: آدم‌کُشی که شغل نشد، چهره ریاکارانه آنان در دنیا به رسوایی تبدیل شد، دیگر در مجامع بین‌المللی جرات سخن گفتن از حقوق بشر را ندارند.
وی با تاکید بر اینکه در بین مجموعه‌های رژیم صهیونیستی شکاف سیاسی بیداد می‌کند گفت: مردم و پدران و مادران اسیران اسرائیلی و کسانی که در جنگ شرکت کرده‌اند، تظاهرات راه می‌اندازند، منتظریم روزی فرا برسد که نیازی به فروپاشی رژیم صهیونیستی از بیرون نباشد بلکه از درون فرو پاشیده شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اسرائیل تصور نمی‌کرد توسط یک مجموعه‌ای مثل جوانان مسلمان قهرمان یمن محاصره دریایی شود.
حسینی بوشهری اضافه کرد: آمریکا حمله می‌کند، یمنی‌ها نیز می‌گویند ما هم حمله می‌کنیم و کشتی‌ها را یکی پس از دیگری هدف قرار می‌دهند.
وی با ذکر این نکته که انصارالله یمن به خدا متکی است یادآور شد: اگر کسی خدا را پشتوانه خودش قرار بدهد دیگر از کسی نمی‌ترسد.
وی با اشاره به سردرگمی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی یادآور شد: این رژیم تصور می‌کرد نیروهای حماس در بیمارستان شفا هستند، اما اثری از این نیروها نبود، طوفان‌الاقصی که آمد غافل‌گیر شدند اطلاعاتی که به فرماندهان دادند غلط از کار درآمد، سیستم امنیتی این رژیم از درون پاشیده است.
حسینی بوشهری گفت: ما اهل توسعه جنگ نیستیم، ولی به آمریکا اعلام می‌کنیم، اگر می‌خواهد رژیم منحوس صهیونیستی در آرامش به سر ببرد، بگذارد مردم فلسطین و غزه نیز در آرامش باشند.
وی بر ضرورت برقراری آتش‌بس، آزادی همه اسیران و بازگشت فلسطینیان به سرزمین‌شان برای پیگیری حقوقشان تا روزی که دولت مستقل فلسطین در این سرزمین تشکیل شود، تاکید کرد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: هم شورای نگهبان و هم دستگاه‌های اجرایی کارهای‌شان را انجام داده‌اند و در حال پایان کار هستند، کاری که شما مردم باید رقم بزنید حضور در پای صندوق‌های رای در روز یازدهم اسفند است.
حسینی بوشهری یادآور شد: مجموعه‌های مختلف اگر می‌خواهند، مطالب خود را مطرح کنید عرصه انتخابات به روی شما باز است، شرکت کنید و مشوق دیگران باشید، حضور مردم باعث حاکمیت مردم می‌شود، قهر کردن با صندوق‌های رای مشکلی را حل نمی‌کند، امیدواریم که یازدهم اسفند شاهد سیل حضور مردم در پای صندوق‌های رای باشیم‌.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaown6.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما