تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : 15015
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از طراحی پروژه تقاطع میدان شهید زین‌الدین خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی‌زاده شب گذشته در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر مقدس قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم هرساله پروژه‌های پیشنهادی خود را مطابق اسناد بالادستی اولویت‌بندی، مصوب و اجرایی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امسال بالغ‌بر 9 هزار و 800 میلیارد تومان بودجه شهرداری قم مصوب شد، مطرح کرد: 79 درصد این بودجه به مباحث عمرانی اختصاص دارد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه‌های ترافیکی رینگ‌های فردوسی، جمهوری و کریمی جزو پروژه‌های شاخص هستند، عنوان کرد: بخش عمده‌ای از تقاطع‌ها طی سال‌های اخیر احداث‌شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به میدان نماز، صدوق، شهدای روحانیت و ... اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف شاهد ترافیک در قم بودیم، خاطرنشان کرد: با احداث تقاطع‌های سه سطحه شاهد کاهش میزان ترافیک در این ایام هستیم.
حلوایی‌زاده با بیان اینکه در کنار این پروژه‌ها پروژه‌های فضای سبز و فرهنگی ورزشی را داشتیم، تصریح کرد: احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی شاخص، احداث پیاده‌روها اطراف حرم، روسازی آسفالت سطح شهر و ... نیز انجام‌شده است.
به گفته وی، طراحی تقاطع میدان شهید زین‌الدین در منطقه سه در حال انجام است

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbsgb8.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما