تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 15012
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه امروز هیچ بوستان غیر ایمن و غیر استانداری نداریم، تصریح کرد: تمام بوستان‌های شهری در این مدت استانداردسازی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان شب گذشته در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر مقدس قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهردار قم، باتجربه‌ترین شهردار ایران هستند.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز در شهر قم در سال 94، حدود 13 مترمربع بود، مطرح کرد: این سرانه امسال به بیش از 21 مترمربع رسیده است و سبب شده قم به رتبه سوم کلان‌شهرها در عرصه فضاهای سبز برسد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در این مدت بیش از 120 بوستان شهری مجهز را تقدیم شهروندان کردیم، عنوان کرد: مهم‌ترین رویکرد ما توسعه پایدار فضای سبز و استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز است.
وی با تأکید بر اینکه توسعه اماکن رفاهی، گردشگری و تفریحی یکی از دیگر رویکردهای شهرداری بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت مجموعه‌های مختلفی ازجمله آب‌وتاب، باغ پرندگان، باغ گیاه‌شناسی، تله سیژ، سورتمه و ... راه‌اندازی شده است.
جوادیان با بیان اینکه امروز هیچ بوستان غیر ایمن و غیر استانداری نداریم، تصریح کرد: تمام بوستان‌های شهری در این مدت استانداردسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه طراحی و ساخت المان‌ها و هنرهای تجسمی در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: استفاده از ظرفیت هنرمندان در موضوعات مختلف می‌تواند فضای شهری را متحول کند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه جشنواره شهرنگار در اسفندماه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در این جشنواره طراحی و ساخت بیش از 60 المان نوروزی را به هنرمندان خواهیم سپرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciruaz.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما