تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 14976
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: رویداد ملی «جامعه پرداز» با هدف هم‌افزایی کنشگران حوزه خانواده، جمعیت،هویت زن و کاهش طلاق از امروز کار خود را در این استان آغاز کرد.
رویداد ملی «جامعه پرداز» در استان قم آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم سانی‌خانی روز پنجشنبه در حاشیه آغاز این رویداد در قم در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: مشارکت کنش‌گران مردمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی امری است که کمتر به آن توجه شده و در رویداد ملی جامعه پرداز، شناسایی این افراد و بهره‌گیری از ظرفیت آنان در دستور کار قرار دارد.
وی گفت:‌ این رویداد به صورت کشوری توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده ترتیب یافته و محوریت برگزاری آن در استان قم با اداره‌کل ورزش و جوانان و چند تشکل دیگر است.
به گفته وی، جمعیت، هویت زن و خانواده؛ سه محور برگزاری رویداد جامعه پرداز است که طی دو روز در قم برگزار می‌شود.
سانی‌خانی افزود: در رویداد جامعه پرداز استان قم ۵۷ تشکل، سمن و گروه جهادی فعال در عرصه جمعیت، هویت زن و خانواده حضور دارند و با یکدیگر هم افزایی می‌کنند.
وی بیان کرد: میز مساله محور در سه حوزه طلاق، ازدواج و جمعیت و فرزندآوری در این رویداد ترتیب یافته و همزمان نمایشگاهی برپا شده که دستاوردهای گروه‌های جهاد فعال در آن به نمایش گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: رویداد جامعه پرداز در استان قم ، ۲۱و ۲۲ دیماه به میزبانی اداره‌کل ورزش و جوانان و با حضور مجموعه های فرهنگی، گروه‌های مردمی و جهادی ترتیب یافته‌است.
سانی‌خانی افزود: در این رویداد سعی شده‌است کسانی که در حوزه ازدواج و خانواده فعال هستند، با یکدیگر هم افزایی کنند.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg3y9q.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما