تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 14968
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مدیریت شهری در قم، شعار قم در مسیر تحول را عملی کرده و در این راستای تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسن طلایی نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه 6 برگزار شد؛  اظهار داشت: طی سال‌های 1400 و 1402 بیش از ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ هزار میلیارد تومان در شهر قم به بهره‌برداری رسیده است.
وی تلاش بی‌وقفه مدیران شهری برای عمران و آبادانی شهر را یادآور شد و ادامه داد: مدیریت شهری در قم، شعار قم در مسیر تحول را عملی کرده و در این راستای تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه نقاط مختلف هشت منطقه شهری در شهر قم به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است، گفت: ۳۵ تقاطع برای شهرداری پیش‌بینی‌شده بود که ۲۲ مورد آن ر طول هشت سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.
طلایی ادامه داد: کمیته‌ای به نام محلات کم‌برخوردار در شورای اسلامی شهر تشکیل‌شده است تا به مشکلات این محلات به‌صورت ویژهتر رسیدگی شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته این کمیته ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه برای این محلات اختصاص داد، اظهار کرد: امسال این بودجه افزایش دو برابری داشته است که نشان می‌دهد شورای اسلامی شهر و شهرداری نگاه ویژه‌ای به محلات کم برخوردار دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch6wnz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما