تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : 14949
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم به حدود 300 دستگاه تا سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز 24 دستگاه در مرحله اورهال و بازسازی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی را یکی از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود 200 دستگاه اتوبوس فعال و 40 دستگاه رزرو آماده‌به‌کار در سازمان وجود دارد.
وی از پیگیری تأمین 49 دستگاه اتوبوس قبلاً خریداری‌شده خبر داد و افزود: با توجه به مصوبه شورای شهر، به‌زودی تعدادی دستگاه اتوبوس برای سازمان با اعتباری بالغ‌بر 160 میلیارد تومان خریداری‌شده و به ناوگان اضافه می‌شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر نیز 24 دستگاه در مرحله اورهال بوده و تا سال آینده 30 دستگاه دیگر نیز زیر نظر سازمان اتوبوس‌رانی در قم اورهال می‌شود.
وی تعداد اتوبوس‌ها ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تا سال آینده حدود 300 دستگاه اعلام کرد و گفت: باید در نظر داشته باشیم که با افزایش اتوبوس‌ها هزینه‌های جاری سازمان نیز افزایش پیدا خواهد کرد و برای این موضوع نیز باید تدابیری اندیشیده شود.
خانه‌زاد یزدی در پایان یادآور شد: با این تعداد اتوبوس خدمات‌رسانی به مردم در شرایط نسبتاً خوبی قرار خواهد گرفت و امیدواریم در کمترین زمان به شرایط مطلوبی در تعداد اتوبوس‌ها و کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها برسیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgyy9q.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما