تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 14947
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اما زیرساخت لازم برای اجرایی شدن این مهم هنوز فراهم نشده و با شرایط ایده آل فاصله داریم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبائی نژاد در یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم و در زمان بررسی تفریغ بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از کمبود نیرو گلایه کرد و اظهار داشت: متأسفانه در پنج سال گذشته نه‌تنها سازمان نیروی جدیدی جذب نکرده بلکه با کاهش نیروی انسانی نیز روبه‌رو بوده‌ است.
وی عدم تحقق برنامه‌های فرهنگی و شهروندی سازمان را موردتوجه قرارداد و افزود: با وجود بودجه اما به خاطر کمبود نیروی انسانی نمی‌توانیم بخشی از برنامه‌های خود را اجرایی کرده و با عدم وصول بودجه مواجه هستیم.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، خواستار توجه شورای شهر قم به تأمین نیروی موردنیاز سازمان شد و ابراز کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اما زیرساخت لازم برای اجرایی شدن این مهم هنوز فراهم نشده و با شرایط ایده آل فاصله داریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcefo8z.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما