تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 14945
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با بیان موفقیت بانوان کارمند در مجموعه مدیریت شهری گفت: در تلاش هستیم زیرساخت‌های مورد نیاز خانواده‌ها و بانوان در شهر را ایجاد کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نرجس نیازمند در مراسم گرامیداشت هفته مقام زن که در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تسلیت واقعه کرمان به همه مسلمانان جهان و مردم ایران و کرمان اظهار داشت: خدمت به مردم کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها توفیقی است که نصیب همه ما شده است.
وی خدمت به مردم قم را موهبتی الهی دانست و افزود: توفیق خدمت به مردم شریف قم و در جوار بانوی کرامت، نعمت بزرگی است و  از شما بانوان پرسنل در حوزه شهرداری می‌خواهم با تمام توان در جهت پیشرفت و تعالی شهر قم تلاش کنید تا حق مردم شریف و نجیب قم ادا شود.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امروز بانوان کارمند در مدیریت شهری یک‌سی‌ام جمعیت پرسنلی شهرداری قم را تشکیل می‌دهند و ما شاهد موفقیت بخشی از این بانوان در حوزه کاری خود هستیم و مدیران توانمندی که بخشی از امور مردم شهر با مدیریت اجرایی مناسب آنان به سرانجام می‌رسد.
عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم ادامه داد: 103 کارمند خانم در بین بیش از 3 هزار پرسنل مجموعه شهرداری قم توانسته‌اند با هوشمندی و دقت، کارنامه موفقی را به جامعه ارائه دهند.
نیازمند اقدامات شورای شهر قم را نیز در حوزه زنان یادآور شد و گفت: در تلاش هستیم اقدامات مؤثری را برای خانواده شهر انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای این موضوع در شهر ایجاد کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccpoqs.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما