تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : 14941
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، نقش شهر قم در رویش باورهای اعتقادی در میان هنرمندان را حائز اهمیت دانست و گفت: راهبری فکری هنرمندان برای تولید آثار فاخر و دارای ارزش رسانه‌ای باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در حاشیه اختتامیه نهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، جایگاه این جشنواره ملی را ممتاز و ارزشمند عنوان کرد و گفت: برگزاری این جشنواره در شهر قم می‌تواند باعث ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای با پیوست دینی و اعتقادی باشد.
وی لزوم توجه بیشتر به حوزه اخلاق را از الزامات روز و مورد تأکید در تولیدات رسانه‌ای مطرح کرد و ادامه داد: در مقابل اقدامات رسانه‌ای غرب برای ترویج مظاهر انحطاط اخلاقی انسان در تولیدات خود، می‌بایست فضائل اخلاقی و آموزه‌های انسان متعالی در  منش دین شناسایی و برای ورود آن عرصه رسانه راهکارهای عملیاتی اندیشیده شود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، نقش شهر قم در رویش باورهای اعتقادی در میان هنرمندان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: راهبری فکری هنرمندان برای تولید آثار فاخر و دارای ارزش رسانه‌ای باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه ظرفیت‌های شهر قم در زمینه‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
کلانترزاده در ادامه با تقدیر از نگاه و همت متولیان و برگزارکنندگان دوره نهم جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین گفت: شهرداری قم بنابر مسئولیت‌های اجتماعی خود در برگزاری این جشنواره مشارکت داشت و سعی شد تا شهر قم میزبانی شایسته‌ای را از این آوردگاه هنری و رسانه‌ای داشته باشد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تداوم برگزاری جشنواره‌هایی ازاین‌دست، امکان دستیابی به آثار فاخر، به‌روز و مخاطب‌پسند در حوزه فیلم و سینما با محوریت معنویت و تعالی انسان، بیش‌ازپیش ایجاد گردد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciz3az.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما