تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 14925
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی مسیرهای دسترسی تقاطع بلوار آیت‌الله حکیم و بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد.
پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی پروژه مسیر دسترسی تقاطع آیت‌الله حکیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله حکیم با بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: قرارداد مسیر دسترسی و دوربرگردان قسمت شمالی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم (ص) با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه مسیر دوربرگردان طی ماه‌های اخیر تحویل داده شد و ۸۰ درصد دیواره‌سازی رمپ‌ها شکل گرفته و قرنیزها در حال ساخت است، افزود: بخشی از زیرسازی‌ها نیز تکمیل شده است که امیدواریم تا پایان سال تحویل داده شود.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به محدودیت‌های اجرا و طراحی این پروژه گفت: بلوار پیامبر اعظم (ص) پیاده‌راه و محور آئینی است و نباید مسیر مستقیم پیاده در این بلوار منقطع شود و به همین خاطر ناگزیر بودیم که راست‌گردهای این تقاطع را در سطح منفی یک اجرا کنیم که این موضوع موجب شد این پروژه بار عمرانی سنگینی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین علت تأخیر پروژه‌های عمرانی مسئله تملک است، گفت: بزرگ‌ترین مشکل در بخش اجرایی پروژه‌ها مسئله معارضات است که در داخل شهر بیشتر است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به ظرفیت ارزشمند سازمان در حوزه منابع انسانی گفت: مهندسان فنی سازمان بسیار مسلط و باتجربه هستند و در کنار این موضوع اعتمادی که در شهرداری نسبت به سازمان ایجاد شده، یک سرمایه باارزش است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcamon6.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما