تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 14843
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌ها با مشارکت نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، قرارگاه فرهنگی 19 دی و.. انجام و در راستای بوستان در تراز انقلاب در حال اجراست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در دومین جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب با شهردار قم، اظهار داشت: ارتقای کیفیت محیط‌زیست شهری و برخورداری مردم از محیطی زیست پایدار و مطلوب هدف اصلی معاونت خدمات شهری شهرداری قم است.
وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست با دارا بودن ۶ سازمان ،۲ اداره کل، مجموعه مدیریت بحران و مجموعه عظیمی از پیمانکاران و کارگران یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های مرتبط با شهرداری است، گفت: سرانه‌های فضای سبز قم در سال‌های گذشته با رشد قابل‌توجهی روبرو شده است و با دارا بودن 400 بوستان و رسیدن به سرانه 21 مترمربعی به ازای هر نفر، در جایگاه سوم شهرهای کشور قرار گرفته است.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از رفت‌وروب و نظافت روزانه بیش از 28 میلیون مترمربع عرصه در سطح شهر خبر داد و افزود: قم نخستین کلان‌شهری است که دفن زباله‌های شهری را به صفر رسانده و با فعال کردن سیستم‌های پردازش پسماند، زباله‌ای در شهر قم دفن نمی‌شود.
وی یادآور شد: تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌ها با مشارکت نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، قرارگاه فرهنگی 19 دی و.. انجام و در راستای بوستان در تراز انقلاب در حال اجراست.
اصفهانیان مقدم اضافه کرد: از ابتدای امسال 5 میلیارد تومان برای مناسب‌سازی فضای بوستان‌های شهری برای فعالیت گروه‌های فرهنگی و جهادی هزینه شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در برگزاری باشکوه آیین نیمه شعبان و حضور بیش از 2 میلیون زائر در شهر مقدس قم، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار قم تمام امکانات شهرداری قم برای ارائه خدمات مناسب به زائران بسیج شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjtoev.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما