تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 14842
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای 25 برنامه به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت، به میزبانی و مشارکت شهرداری قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در دومین جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب با شهردار قم، ضمن تشریح برنامه‌های شهرداری برای 9 تا 19 دی‌ماه اظهار داشت: به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت، ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌‌های متنوعی توسط بخش‌های مختلف شهرداری قم، پیش‌بینی‌شده است.
وی هدف از برگزاری جلسه هم‌اندیشی در حضور ائمه جماعات مساجد را جهاد تبیین و روشنگری دانست و افزود: مسیرهای ارتباطی مختلفی برای شهروندان تدارک دیده‌شده است که سامانه ۱۳۷ و دیدارهای عمومی مدیران مناطق از آن جمله هستند؛ در کنار این برنامه ثابتی برای دیدار با گروه‌های مختلف نخبگان شهر قم تدارک دیده‌شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت 25 برنامه توسط شهرداری قم در حوزه‌های مختلف چون تبلیغی، فضاسازی، فرهنگی، جشنواره‌ای، همایش‌ها، برگزاری نشست های بصیرتی، حمایت از گروه‌های مردمی و طرح‌های پیشنهادی مساجد و گروه‌های جهادی در این دهه، همراهی با برنامه‌های ستادی و برگزاری 15 ایستگاه فرهنگی و بصیرتی پیش‌بینی‌شده است.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها 372 وظیفه در حوزه‌های مختلف دارند،‌ ابراز کرد: در راستای اجرای طرح حمایت از مساجد و برنامه‌های فرهنگی که شیوه‌نامه آن در شورای اسلامی شهر قم تصویب‌شده است، نمایندگان مساجد می‌‌توانند درخواست‌‌های مرتبط با حوزه فرهنگی و مباحث عمرانی خود را همراه با یک شماره حساب حقوقی به دبیرخانه شهرداری ارائه دهند.
کلانتر زاده با اشاره به شیوه نام‌گذاری کوچه‌ها به نام و حتی تمثال شهیدان گفت: نام‌گذاری کوچه‌ها به نام و تمثال شهیدان توسط کمیته‌ای متشکل از بنیاد شهید، شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری در شهرداری به دو شیوه انجام می‌شود؛ در صورت رصد و اطلاع از وجود خانواده شهید در کوچه‌ای که نام شهید دیگری نیست این قابلیت وجود دارد تا نامه‌ای در همین خصوص به شهردار قم ارائه داده و یا از طریق سامانه 137 اطلاعات موردنیاز را ثبت نمایید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcirvaz.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما