تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 14794
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

پروژه تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: مصوبات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش از اواسط تابستان به‌صورت رسمی صورت گرفته شد و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش اظهار کرد: قرارداد پروژه نیک‌اندیش ابتدای سال جاری منعقد شد اما از اواسط تابستان به‌صورت رسمی مصوبات اجرای پروژه از شورای تصویب انجام گرفت و هم‌اکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 وی با بیان اینکه برای پروژه نیک‌اندیش چهارپایه تکمیل و در حال ایجاد سرستون و عرشه هستیم، افزود: همچنین سپر بتنی مازاد بر پروژه در بالادست اجرا شده است تا سیلاب‌ها را از بخش خاصی از پروژه منحرف کند و قسمتی از کف رودخانه که در حال اجرای عملیات بوده دچار حادثه نشود.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش شرقی پروژه سمت بوستان علوی، بلوار غدیر نهری وجود دارد که با سازه تداخل پیدا می‌کند و برای جابجایی باید از کنار آن حرکت کرد.
وی اضافه کرد: ازآنجاکه معارض جدی در اجرای پروژه وجود ندارد در صورتی که منابع مالی تأمین شود و دچار سانحه و حادثه خاصی نشویم این پروژه در حدود هفت ماه به اتمام می‌رسد.
 بخشی اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش پس از احداث یکی از راه‌های ارتباطی میان دو سوی رودخانه خواهد بود که قمرود شمالی و جنوبی را به یکدیگر متصل کرده است و برای کاربری‌های شکل‌گرفته در این دو محله دسترسی مناسبی ایجاد می‌کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceef8z.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما