تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 14779
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از افزایش 160 میلیارد ریال بودجه عمرانی منطقه و رسیدن به 6320 میلیارد ریال خبر داد.
افزایش 160 میلیارد ریال بودجه عمرانی منطقه 4 قم/بودجه عمرانی منطقه به 6320 میلیارد ریال رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به بودجه عمرانی منطقه چهار شهرداری قم در سال جاری اظهار داشت: در سال 1402 بودجه 6 هزار و 160 میلیارد ریالی برای اجرای 150 پروژه عمرانی در سطح منطقه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این رقم در اصلاحیه بودجه سال 1402 که مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفته، با افزایش روبرو شده است، افزود: 160 میلیارد ریال بودجه عمرانی منطقه چهار در سال جاری با رشد همراه شده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم بودجه عمرانی منطقه چهار را در سال جاری 6 هزار و 320 میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: این افزایش بودجه درراستای تکمیل بوستان‌های مهم سطح منطقه و تجهیز سیستم روشنایی معابر و بوستان‌ها صورت گرفته است.
به گفته وی، از پروژه‌های شاخص منطقه چهار می‌توان به احداث پل نیک‌اندیش با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان، احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی و خیابان شهید صدوقی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و توزیع بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت به منظور روکش آسفالت معابر سطح منطقه با مساحت ۳۲۰ هزار مترمربع به ارزش ریالی ۸۰ میلیارد تومان اشاره کرد.  
تکمیل بوستان‌های منطقه ازجمله بوستان کوثر، زائر، شهدای گمنام و کوهسار، فاز سوم بوستان خضر نبی(ع) نیز ازجمله پروژه‌های دیگر منطقه بود که اقبالیان به آنان اشاره کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchwqnz.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما