تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 14747
مدیر منطقه سه شهرداری قم از اجرای عملیات پروژه زیرسازی، بهسازی و آسفالت سطح منطقه با اعتباری بیش از 320 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به تلاش‌های منطقه برای توسعه آسفالت اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال همشهریان گرامی در عبور و مرور و بهره‌مندی از خدمات شهری، عملیات زیرسازی،بهسازی و آسفالت  معابر اصلی سطح منطقه و همچنین کوچه‌ها و محلاتی همچون کوه سفید و بلوار شهید خداکرم در حال اجرا است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: جمع کل تناژ زیرسازی و آسفالت(لایه ویندر) انجام‌شده تاکنون 49هزار مترمربع و تناژ روکش آسفالت(لایه توبکاه) 17 هزار مترمربع بوده است و در حال حاضر نیز این روند با قدرت ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 320  میلیارد ریال صورت گرفته است، ابراز کرد: این پروژه با هدف مناسب‌سازی معابر و محلات سطح منطقه سه در حال اجرا بوده است.
روحانی وزیری به برخی از این پروژه‌های اجرا شده آسفالت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عملیات آسفالت در کوچه‌های 15،28،34بلوار کوه سفید و کوچه 22 خداکرم در حال اجرا است.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: فاز نخست عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری از ابتدای سال 1402 شروع و در پایان سال 1402 به پایان می‌رسد.
روحانی اضافه کرد: بهسازی و ترمیم روکش آسفالت معابر اصلی همچون بلوار شهید بهشتی، شهید کیوانفر، شهید فخری زاده و شهرک امام حسن نیز در سال 1402  محقق شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccmmqs.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما