تاریخ انتشار :شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 14729
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: زیرسازی آسفالت معابر، شوارع و پروژه‌های شهری با بهترین کیفیت انجام می‌شود که بتوان عمر استفاده از آسفالت را افزایش داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت معدن شهرداری قم و کارخانه تولید آسفالت اظهار کرد: ۱۴۵ هزار تن آسفالت طی سال جاری و تاکنون تولید و در اختیار مناطق و پروژه‌های شهرداری قرار داده شده است.
 وی افزود: ۳۰ هزار قالب بتنی نیز جدول توسط کارخانه تولید جدول طی سال جاری تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: سازمان توسعه و عمران خط تولید ماسه را راه‌اندازی کرده که این خط طی ۱۰۰ روز، حدود ۱۲۰ تن ماسه را به ظرفیت تولیدی افزوده است.
 وی تصریح کرد: معدن شهید مولوی برای تأمین مصالح آسفالت شهرداری قم همچنان در حال بهره‌برداری است که ۲۸ هزار تن تولید اثاث و ۱۷ هزار تن تولید زیر اثاث بوده و هزار تن نیز شن در این معدن تولید شده است.
 بخشی با اشاره به اهمیت زیرسازی با مصالح با کیفیت در خیابان‌ها و کوچه‌ها تأکید کرد: برای این کار از اثاث و لایه زیرین آن استفاده می‌شود که هر کدام ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر ضخامت دارد و موجب تثبیت لایه رویی و استقامت آسفالت می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccomqs.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما