تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 14706
شهردار قم در پیامی، ضمن تبریک برگزاری باشکوه انتخابات خانه مطبوعات استان، گفت: شهرداری قم بر اساس مأموریت‌های اجتماعی بر خود وظیفه می‌داند همچون گذشته همکاری و تعامل با دوره جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سقائیان نژاد به شرح زیر است:
آگاهی، تفکر و تعقل از بنیان‌های اساسی دین اسلام است که حرکت شئون زندگی بر مدار آن‌ها بر انسان تکلیف شده است؛ عملکرد رسانه به‌عنوان رُکنی آگاهی‌بخش در دنیای امروز نیز بر همین مبنا قابل‌تعریف است و از این حیث اصحاب رسانه رسالتی فراگیر و اثرگذار را در اجتماع بر عهده دارند.
برای ایفای هر چه بهتر این نقش، دغدغه‌های آنان باید معطوف به رسالت اصلی، اجتماعی و حرفه‌ای باشد که در این مسیر وجود صنفی قدرتمند همچون خانه مطبوعات ضروری و راه‌گشاست.
اصحاب خبر و رسانه استان قم در ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ با مشارکتی مثال‌زدنی در انتخابات هیئت‌مدیره نشان دادند خانه مطبوعات استان را یک نهاد صنفی می‌دانند و در مسیر اعتلا و قدرتمندی آن ایستاده‌اند.
ضمن عرض تبریک به اعضای دوره جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم، آرزوی توفیق الهی برای ایشان داشته و امیدوارم با جهد و تلاش این عزیزان شاهد اعتلای بیش‌ازپیش این نهاد صنفی و ارتقای جایگاه اصحاب خبر و رسانه استان باشیم.
همچنین از اعضای دوره قبلی هیئت‌مدیره این خانه که در طول سال‌های گذشته گام‌های ارزشمندی را در جهت رفع مشکلات صنفی جامعه رسانه‌ای استان برداشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
شهرداری قم نیز بر اساس مأموریت‌های اجتماعی بر خود وظیفه می‌داند همچون گذشته همکاری و تعامل با دوره جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم را به‌عنوان یکی از متولیان صنفی جامعه رسانه‌ای استان در دستور کار قرار داده و از این طریق مسیر تحول، توسعه و پیشرفت شهر مقدس قم را هموارتر سازد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch-qnz.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما