تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 14610
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از تعریف 80 پروژه در مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیرمجاز در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین فر در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، به ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده 11 مبنی بر توسعه مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیرمجاز اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری، توجه به مناطق کم برخوردار بوده و بر اساس ظرفیت منطقه برای آن پروژه تعریف می‌شود.
وی از تعریف 80 پروژه عمرانی در مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیرمجاز خبر داد و افزود: بر اساس مطالعات انجام‌شده، 80 پروژه برای این مناطق تعریف‌شده که نیاز است برای استفاده از ماده 11 اولویت‌بندی و به استان ارائه شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: به‌زودی لیست اولویت‌بندی شده‌ای به سازمان برنامه‌وبودجه ارائه می‌شود تا بتوانیم از این فرصت که بودجه آن نیز به‌صورت نقدی در اختیار شهر قرار می‌گیرد، استفاده کنیم.
وی خواستار تعیین عدد صحیح برای برخورداری شهر از ماده 11 شد و تصریح کرد: عدد 24 درصد عدد صحیحی نیست و بر اساس جمعیت شهر قم و مساحت مناطق کم برخوردار این عدد برای شهر قم به حدود 12 درصد خواهد رسید.
متین فر در پایان خاطرنشان کرد: از مدیریت استان می‌خواهیم این عدد را پیگیری کنند تا حق شهر به‌صورت کامل پرداخت‌شده و این 80 پروژه بر اساس اولویت‌بندی اجرا شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbg0b8.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما