تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 14607
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم بسیاری از تصمیمات خود را بر مبنای پژوهش‌های موردنیاز گرفته و این همکاری به‌صورت هدفمند و بر اساس نیازهای شهر انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به اهمیت پروژه‌های مطالعاتی در تصمیمات کلان در شهرداری اظهار داشت: باید قبل از تصمیم‌گیری برای اجرای هر پروژه، مطالعات جامعی در خصوص آن موضوع انجام شود.
وی سیاست‌های شهرداری را برای انجام مطالعات جامع موردتوجه قرارداد و افزود: شهرداری قم بسیاری از تصمیمات خود را بر مبنای پژوهش‌های موردنیاز گرفته و این همکاری به‌صورت هدفمند و بر اساس نیازهای شهر انجام می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: در حال حاضر 48 موضوع به‌عنوان اولویت‌ها و نیازهای شهر شناسایی‌شده و برای انجام مطالعات جامع به مرکز پژوهش‌های شورا معرفی و در حال انجام روند اداری آن برای برگزاری مناقصه هستیم.
وی در پایان یادآور شد: یکی از اولویت‌های این لیست توجه به سیما و منظر شهری است که تا پایان دی‌ماه نخستین نشست تخصصی آن در شهرداری برگزارشده و مسائل پیرامون این مهم به‌صورت تخصصی و بومی بررسی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchq-nz.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما