تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 14483
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پایان پروژه بهسازی و موزاییک فرش قسمتی از خیابان امام موسی صدر حدفاصل ایستگاه آتش‌نشانی تا پل رضوی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌منظور سهولت در تردد و ایمن‌سازی عبور عابران مسیرهای عابر پیاده در بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) حدفاصل ایستگاه آتش‌نشانی تا پل رضوی، بهسازی، هم‌سطح سازی و موزاییک فرش این قسمت از بلوار انجام شد.
وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بتن‌های قدیمی حدود 464 مترمکعب تخریب و موزاییک فرش فرسوده قبلی با متراژ دو هزار و 600 مترمربع برداشت شد، ابراز کرد: هزار و 200 مترمربع از این مسیر نیز با قلوه ریزی 45 مترمکعب تسطیح و هم‌سطح سازی شد.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: جهت اجرای این پروژه در طول این مسیر بتن‌ریزی 190 مترمکعب ، جدول‌گذاری به طول 700 متر، 1000 متر جداول سنگی و موزاییک فرش به مساحت هزار و 200 مترمربع انجام شده است و در اجرای موزاییک‌ها، رعایت مسیر تردد نابینایان نیز اجرایی شده است.
وی با تأکید بر اینکه به همت همکاران و در کمترین زمان ممکن این پروژه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 25 میلیارد ریال هزینه شده که از منابع داخلی شهرداری قم بوده است.
رمضانی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند گفت: همواره آسایش و راحتی شهروندان از اصلی‌ترین هدف‌های ما در شهرداری قم بوده و هست و امیدواریم بتوانیم فضایی امن و آرام برای شهروندان فراهم کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjtxev.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما