تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 14463
استاندار قم گفت: در طرح مونوریل که به چند دلیل ازجمله مطالبات مردمی و تأکیدات مراجع عالی‌قدر و علمای برجسته استان در خصوص تعیین تکلیف پروژه توجه به آن اهمیت بسیاری دارد، نیازمند کمک فراوان از سوی دولت هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در سالن کرامت استانداری بیان داشت: ما در قم ۲ طرح بااهمیت مونوریل و فرودگاه را داریم که در خصوص فرودگاه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط،‌ در حال انجام است.
وی افزود: در طرح مونوریل که به چند دلیل ازجمله مطالبات مردمی و تأکیدات مراجع عالی‌قدر و علمای برجسته استان در خصوص تعیین تکلیف پروژه توجه به آن اهمیت بسیاری دارد، نیازمند کمک فراوان از سوی دولت هستیم.
وی ادامه داد: صحبت از این طرح نیمه‌تمام در قم به نحوی بیان می‌شود که حاکی از ناکارآمدی است و ما باید با تعیین تکلیف پروژه‌ با این بحث مقابله کنیم.
استاندار قم گفت: موضوع مونوریل در قم را نمی‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها و اعتبارات استانی پیشبرد و برای این طرح به‌طور حتم نیازمند همراهی دولت و سازمان برنامه‌وبودجه هستیم.
وی افزود: در همین رابطه رئیس‌جمهور در دوره نخست سفر استانی خود به قم قول تعیین تکلیف فرودگاه و مونوریل را دادند که با همکاری نهادهای ملی پیگیر این موضوع هستیم.
جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم با حضور داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برگزار شد.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchxknz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما