تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 14411
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از سیاه‌پوش شدن سطح شهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه خبر داد.
اهتزاز پرچم‌های عزا در سطح شهر قم/اکران 1200 مترمربع بنرهای تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانتر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای گرامیداشت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت(ع)، اقداماتی در خصوص فضاسازی شهری مانند اکران 1200 مترمکعب بنرهای آویز تسلیت، نصب 300 المان نوری، اهتزاز بیرق‌های عزا و نصب ریسه‌های سیاه در معابر و میادین شهر قم انجام شده است.
وی با بیان اینکه فضاسازی ورودی‌های شهر از برنامه‌های مهم و شاخص است، افزود: بنرهای مزین به تصاویر شهدای شاخص شهر قم در ورودی‌های شهر نصب شده و ایستگاه‌های صلواتی با ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به مسافرین فعالیت می‌کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری تصریح کرد: اجرای سوگواره مظلومه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده در روز 8 آذر از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در این ایام است.
وی یادآور شد: شهرداری قم به منظور ترویج فرهنگ دینی و آیین‌های مذهبی در بازگشایی کوچه‌های بنی‌هاشم، میزبانی دانش آموزان زیارت اولی ، اجرای ویژه‌برنامه در جامعه الزهرا و  گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده در مدرسه شهید فخری زاده مشارکت دارد.
کلانتر زاده در پایان خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه صلوات خاص حضرت زهرا(س) بعد از اذان ظهر و اذان مغرب از برج‌های اذان پخش می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca6yn6.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما