تاریخ انتشار :شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 14386
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در حوزه نظافت شهری در 24 ساعت حدود 650 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و 28 میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محسن میرهادی در گفتگویی با اشاره به وظایف معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اظهار داشت: وظایف معاونت رسیدگی و مراقبت مستمر نظافت در محدوده مناطق و جلوگیری از کار اماکن مزاحم برخلاف بهداشت برابر مصوبات کمیسیون تشخیص مزاحمت و نظارت و همکاری با واحدهای ذی‌ربط در از بین بردن حشرات و حیوانات موذی و ولگرد و حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در مناطق شامل میادین و پارک‌های محلی و اشجار معابر با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حد اختیارات مصوب تنفیذ شده است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد:نظارت بر حسن اجرای امور نواحی منطقه در ارتباط با مسئولیت‌ها و اختیارات اداری و مالی و خدماتی تنفیذ شده و نظارت بر جمع‌آوری زباله و دفع آن از طریق بهداشتی و فرستادن آن به سازمان بازیافت از دیگر وظایف این معاونت به شمار می‌رود.
وی در ادامه پیرامون خدمات شهری در سطح مناطق ابراز کرد: در حوزه نظافت شهری در 24 ساعت حدود 650 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و 28 میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می‌شود.
میرهادی عنوان کرد: شهر مقدس قم به جهت جایگاهی که دارد نیاز است بیشتر به موضوعات نگهداری و نظافت شهر و فضای سبز آن بپردازیم که در خور شهر قم باشد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه ساماندهی نیز اتفاقات خوبی روی داد و با هماهنگی پلیس‌راه و نیروی انتظامی این نظم در این بخش شکل گرفته است، در این راستا تمامی تلاش این است که زائرینی که در قم حضور می‌یابند فضای مناسبی در اختیار داشته باشند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb0fb8.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما