تاریخ انتشار :شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 14381
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به احداث تقاطع فردوسی-صدوق گفت: معارضات ملکی در این منطقه مرتفع شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص تقاطع محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: معارض ملکی در این منطقه حل‌شده و تنها عقب‌نشینی ۲۰ متری در دستور کار است که طی روزهای اخیر رفع می‌شود.  
وی افزود: معارضات در محور کندرو و تندرو رفع شده و با خریداری چند ملک عقب‌نشینی انجام‌گرفته و سازمان توسعه و عمران به‌عنوان کارفرما در دونقطه فعالیت خود را در حال انجام بوده و رفع معارضات برق نیز در دستور کار است.  
مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: تأسیسات در طول مسیر مشکلات بسیاری را ایجاد کرد، اما پیشرفت خوبی وجود دارد و در ادامه این طرح نیز حدفاصل میدان ارتش تا خیابان یاسمن در حال برنامه‌ریزی است.  
به گفته اقبالیان، امیدواریم این خیابان به‌عنوان رینگ دوم شهری بعد از تقاطع عمار یاسر در اختیار مردم قرار بگیرد که این تقاطع از میدان نبوت آغازشده و تا میدان پلیس و شهید محلاتی ادامه می‌یابد.  
وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به قیمت امروز حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تملک برای این تقاطع از قبل انجام‌گرفته، عنوان کرد: طی دو سال گذشته نیز ۶۰ میلیارد تومان تملک انجام شد که دیگر معارض ملکی در این پروژه نداشته باشیم.  
مدیر منطقه چهار شهرداری قم افزود: محور فردوسی پس از تقاطع با بلوار آیت‌الله صدوقی به‌صورت غیرهمسطح، به خیابان یاسمن متصل شده و ارتباط این محور تا قبل از میدان ارتش همسطح است، در میدان ارتش هم یک تقاطع غیر همسطح خواهیم داشت که در ادامه به زیرگذر شهدای پرواز می‌رسد.  
اقبالیان با اشاره به ساماندهی راست‌گرد خیابان یاسمن بیان کرد: معارض برق راست‌گرد خیابان یاسمن قدری این کار را با تأخیر روبه‌رو کرده بود، زیرا تیرهای برق فشارقوی و فشار ضعیف وجود دارد که مجوزهای آن از برق تهران گرفته‌شده و باید از دسترس خارج شوند تا بتوان اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgqw9q.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما