تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 14369
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از ارائه خدمت مسیریابی قبور در آرامستان بهشت معصومه(س) خبر داد و گفت: در صورت همکاری اوقاف این آمادگی برای توسعه این خدمت در آرامستان‌های دیگر وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از پایگاه خبری قم پویا، علی مؤمن حجازی اظهار داشت: زائرین و مجاورین ازاین‌پس می‌توانند محل دفن درگذشتگان خود را با وارد کردن مشخصات متوفی در میز خدمت قم‌یار و با استفاده از نقشه مسیریاب‌ها مانند نشان و گوگل به سادگی به محل دفن متوفیان خود دسترسی پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه اطلاعات مکانی کلیه قطعات آرامستان بهشت معصومه (س) برداشت شده است، افزود: کلیه متوفیانی که در آرامستان‌های شهر قم پذیرش شوند، ابتدا بایستی به آرامستان بهشت معصومه(س) مراجعه و اطلاعاتشان در سامانه ثبت گردد، درصورتی‌که محل دفن آرامستان بهشت معصومه(س) باشد، موقعیت دقیق محل دفن با جزئیات ثبت می‌گردد و چنانچه در دیگر آرمستان‌ها دفن گردند، اطلاعات مکان دفن ثبت خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آرامستان بهشت معصومه (س) در اختیار شهرداری است، ثبت و احصاء اطلاعات دقیق و کامل مکانی قبور امکان‌پذیر است. اما در صورت همکاری سازمان اوقاف می‌توان اطلاعات مکانی قبور دیگر آرامستان‌های شهر قم برداشت و به بهره‌برداری برسد.
لازم به ذکر است سامانه قم‌یار (https://my.qom.ir)از سال ۹۷ با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان آغاز به کار کرده و هم‌اکنون این سامانه در کنار استقبال مردمی، مورد مطالبه سایر دستگاه‌ها نیز قرار گرفته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcco1qs.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما