تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 14368
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین می‌توانند با پیگیری و مطالبه گری مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولان، در جهت رفع آن‌ها امید را به جامعه تزریق کنند‌.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت: گستردگی و نفوذ روزافزون رسانه‌های جمعی یکی از دستاوردهای فرهنگی و ارتباطی در عصر حاضر است که امروزه اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: ازجمله مهم‌ترین کارکردهای رسانه در دهه‌های اخیر موضوع گفتمان سازی است که این امر نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی و فرهنگی جوامع دارد.
وی با اشاره به اهمیت کار خبری و فعالیت رسانه‌ای ابراز کرد: پوشش رویدادهای خبری، نقد منصفانه در کنار بیان دستاوردها و همچنین تبلیغ ارزش‌ها، ازجمله رسالت‌های خطیر خبرنگاران است که تلاش مؤثر آنان در عرصه حرفه خبرنگاری می‌تواند، جامعه را به سمت بالندگی، پیشرفت و تعالی سوق دهد.
طباطبایی نژاد عنوان کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) این بانوی تمدن ساز، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و مراکز متعدد علمی و پژوهشی و همچنین نگاه ویژه ملی به قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی عرصه کار خبری در این استان را حساس و خطیر کرده که این نقش مهم جامعه رسانه‌ای قم بیش‌ازپیش باید شناسانده و معرفی شود.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای یکی از عرصه‌های مؤثر در راستای کیفی سازی آثار خبری، رقابت سالم و ارزش نهادن به کار صاحبان این حرفه است تا از این بستر تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه بهتر دیده شود گفت: امیدواریم سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم در این عرصه بتواند موفق باشد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: جامعه خبری استان قم در آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی ازجمله در مناسبت مهم «روز قم» همراه و یاور مجموعه مدیریت شهری بودند که از تلاش‌های این عزیزان قدردانی می‌کنیم.
وی گفت: در شرایط کنونی دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند که خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین می‌توانند با پیگیری و مطالبه گری مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولان، در جهت رفع آن‌ها امید را به جامعه تزریق کنند‌.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbwfb8.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما