تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 14364
مسئول گروه جهادی مصلحین از برگزاری نمایشگاه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سازندگی به مناسبت هفته بسیج توسط گروه جهادی مصلحین خبر داد.
برگزاری نمایشگاه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سازندگی در هفته بسیج
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به تأسیس گروه جهادی مصلحین از سال ۱۳۹۰، اظهار داشت: در ابتدا گروه جهادی مصلحین به‌صورت تخصصی در زمینه مشاوره‌های حقوقی فعالیت می‌کرد و در این زمینه در مساجد، بوستان‌ها و نمایشگاه‌ها فعال بود.
وی ادامه داد: در این زمینه توافقنامه‌ای هم با معاونت اجتماعی دادگستری بسته شد تا در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی که برگزار می‌شود مشاوره‌های حقوقی در اختیار گروه جهادی مصلحین قرار بگیرد.
مسئول گروه جهادی مصلحین با اشاره به اینکه گروه جهادی مصلحین از ۴۲ نفر حقوق‌دان تشکیل شد، گفت: در ابتدای تشکیل تا زمان شیوع کرونا اهم اقدامات گروه جهادی مصلحین ارائه مشاوره‌های حقوقی به افراد نیازمند بود؛ اما در ادامه مسیر در عرصه‌های دیگر هم فعالیت‌هایی را آغاز کردیم.
وی اضافه کرد: امروز گروه جهادی مصلحین بیش از ۶۰۰ خانواده را تحت پوشش خود دارد و در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی، کارآفرینی، اشتغال‌زایی و... فعالیت می‌کند.
کرمی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه ای در هفته بسیج، گفت: قرارگاه جهادی محله‌ای شهید همت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه ای در عرصه‌های مختلفی همچون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سازندگی، مشاوره حقوقی، خانواده و تحصیلی را برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه مشاوره تحصیلی، حقوقی، خانواده و  تربیت فرزند ارائه می‌شود، همچنین عرضه محصولات صنایع‌دستی، بهداشتی و محصولات خانگی؛ عرضه لوازم ورزشی و لوازم‌التحریر با قیمت مناسب؛ عرضه اقلام تنظیم بازار توسط قرارگاه مردمی؛ عرضه غذاهای خانگی و محلی هم در این نمایشگاه دایر خواهد بود.
مسئول گروه جهادی مصلحین بیان کرد: همچنین سعی شده است با مشارکت گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) غرفه یادمان شهدا، غرفه عفاف و حجاب، غرفه اشتغال و مهارت‌افزایی کار در خانه، غرفه خدمات عکاسی و آرایشگری، غرفه کودک و نقاشی، غرفه کتاب و کتاب‌خوانی، غرفه‌های بازی‌های ورزشی، غرفه تیراندازی با تفنگ‌بادی و تفنگ لیزری و  ایستگاه صلواتی هم برپا شود.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی به همراه مسابقه و اهدا جایزه هم ارائه خواهد شد. این نمایشگاه از روز اول آذرماه تا سوم آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ در سالن یاروان مهدی (عج) واقع در شهرک فاطمیه بلوار همت خیابان انارستان کوچه ۴ برای بازدید عموم برپا خواهد شد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchkxnz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما