تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 14291
مسئول گروه جهادی مصلحین با بیان این که جبهه مقاومت آماده نابودی رژیم کودک کش است، گفت: ملت ایران همواره از مردم فلسطین حمایت کرده است.
ملت ایران همواره از مردم فلسطین حمایت کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به راهپیمایی مردم کشورمان در روز شنبه اظهار داشت: انتظار می‌رود روز شنبه شاهد راهپیمایی میلیونی در سرتاسر کشورمان در حمایت از مردم مظلوم غزه باشیم و قطعاً این مهم رخ خواهد داد.
ملت ایران همواره از مردم فلسطین حمایت کرده است
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بیش از ۴ دهه است که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده در حمایت از مردم فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا می دهند که نشان می دهد آرمان و ارزش های انقلاب که حمایت از مظلومان جهان است هنوز زنده و جاری است.
کرمی با محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش ابراز داشت: امروز حتی در کشورهای غربی که حامی این رژیم خونخوار هستند شاهد راهپیمایی و تظاهرات علیه اسرائیل هستیم که نشان می‌دهد حقیقت برای همه آزادی‌خواهان جهان آشکار شده است.
وی تأکید کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز شنبه قوت قلبی برای نیروهای مقاومت خواهد بود که این روزها بیش از هر زمان دیگری به هدف نهایی خودشان که نابودی اسرائیل است، فکر می‌کنند.
 
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgqx9q.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما