تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 14339
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به تأثیرگذاری عمیق اردوهای راهیان نور بر نسل چهارم انقلاب، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، اثرگذاری بسیار عمیقی در نسل‌های نوجوان و جوان دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نرجس نیازمند در یک‌صد و دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار گردید، با اشاره به اهمیت برگزاری و همکاری در انجام شایسته اردوی راهیان نور، اظهار داشت: نسل چهارم انقلاب که فضای دوران دفاع مقدس را درک نکرده است، نمی‌تواند اهمیت حفظ ارزش‌ها را به‌خوبی شاید متوجه شود، اما اردوی راهیان نور می‌تواند در این زمینه بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد.
وی ادامه داد: این اردوها اثرگذاری بسیار عمیقی در نسل‌های نوجوان و جوان دارد و سال جاری با برنامه‌ریزی شکل‌گرفته شاهد رشد قابل‌توجه در این زمینه هستیم.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم افزود: این یک وظیفه همگانی است که یاد ۳۰۰ هزار شهیدی که در این دوران به شهادت رسیدند، زنده نگاه داشته شود و مدیریت شهری نیز با توجه به این مهم در این امور همیشه پیش‌قدم بوده است و انتظار آن است با پرداخت های به لحظه از اردوهای دانش آموزی و دانشجویی حمایت ویژه انجام گردد

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhtev.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما