تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 14335
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: با توجه به محدودیت زمین در محدوده و حریم شهر جهت تخلیه پسماندهای عمرانی ساختمانی، پیشنهاد می‌شود از گودهای آجرپزی اطراف شهر استفاده شود .
لزوم استفاده از گودهای آجرپزی برای تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در حاشیه بازدید اعضای کارگروه مدیریت پسماند استان از محدوده‌های " چاله کوره پزخانه های جاده کاشان" و "مجتمع پردازش پسماند البرز"  اظهار داشت: در سنوات گذشته به دلیل تأمین خاک جهت تهیه آجر، خاک محدوده استخراج‌شده و گود ایجاد شده که با توجه به محدودیت زمین در محدوده و حریم شهر جهت تخلیه پسماندهای عمرانی ساختمانی، پیشنهاد می‌شود از این محدوده استفاده گردد .
وی با اشاره به  ماده 12 قانون مدیریت پسماند، افزود : بر اساس این ماده قانونی "محل‌های دفن پسماندها بر اساس ضوابط زیست‌محیطی توسط وزارت ‌کشور با هماهنگی سازمان و وزارت جهاد کشاورزی تعیین خواهد شد".
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: انتخاب این محدوده در کمیته کارشناسی کارگروه مدیریت پسماند استان پیشنهادشده است که با توجه بر الزام قانونی مبنی بر پر کردن گودهای ایجاد شده برای تخلیه از محل‌ها می‌توان استفاده کرد .
میرابراهیمی یادآور شد : طی این بازید، هماهنگی با مالکان، اتحادیه کوره‌پزها و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به‌منظور در اختیار قرار دادن این محدوده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcftmdy.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما