تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 14329
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به حمایت از هنر تئاتر اعتقاد داریم، گفت: این سازمان از گذشته حامی تئاتر بوده و در سالیان اخیر، حمایت‌های سازمان دو برابر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم که در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و قدردانی از عوامل اجرایی این جشنواره، اظهار داشت: سازمان فرهنگی شهرداری قم از گذشته حامی تئاتر بوده و در سالیان اخیر، حمایت‌های سازمان دو برابر شده است.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: به شدت اعتقاد داریم باید هنر تئاتر و به‌ویژه آثار فاخر را حمایت کرد و مردم قم حق دارند تئاتر فاخر ببینند.
وی بر لزوم توجه به هویت تئاتر قم تأکید کرد و گفت: هنرمندان عزیزی در گذشته پرچم تئاتر قم را بلند کردند که تا الان جلو می‌رود و هویت آیینی تئاتر قم را باید حفظ کرد.
طباطبایی‌نژاد همچنین از آمادگی سازمان فرهنگی برای حمایت از تداوم تولید و اجرای نمایش‌های خیابانی خبر داد و مطرح کرد: ما به اجرای تئاتر خیابانی در حوزه مباحث اجتماعی و شهروندی علاقه‌مندیم و این اجراها در سطح مدارس و بوستان‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم ظرفیت خوب تئاتر خیابانی در قم ارتقا پیدا کند.
خاطرنشان می‌شود در این مراسم از برگزیدگان بخش صحنه‌ای، خیابانی و عکس تئاتر تجلیل شد.
بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از 24 تا 27 آبان‌ماه با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری قم برگزار شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci3paz.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما