تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 14302
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در راستای ساماندهی مسیر وسایل نقلیه سنگین، به ساخت یک پل روی رودخانه و امتداد آن تا جاده اراک نیاز داریم تا وسایل نقلیه سنگین با قرار گرفتن در این محور به سمت کمربندی اراک تغییر مسیر بدهند.
پروژه امتداد بلوار امام صادق(ع) قم تا جاده اراک اجرایی شود/کاهش حجم تردد وسایل نقلیه سنگین با اجرای پروژه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ادامه بلوار امام صادق (ع) تا جاده پردیسان اظهار کرد: در حاضر وسایل نقلیه سنگین از سمت جاده قدیم اصفهان به سمت شهر قم وارد و تا میدان ارتش ادامه مسیر می‌دهند و از آنجا به سمت تهران یا کمربندی اراک حرکت می‌کنند.
 وی افزود: در راستای ساماندهی مسیر وسایل نقلیه سنگین، به ساخت یک پل روی رودخانه و امتداد آن تا جاده اراک نیاز داریم تا وسایل نقلیه سنگین با قرار گرفتن در این محور به سمت کمربندی اراک تغییر مسیر بدهند.  
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تأثیر این پروژه بر سبک شدن ترافیک بلوار غدیر و ایمن‌سازی محورها، تصریح کرد: با منع ورود وسایل نقلیه به داخل شهر، افزایش ایمنی در سطح شهر و شبکه معابر نیز توسعه پیدا می‌کند.
 وی با تأکید بر اینکه این یک پروژه استانی است، اضافه کرد: به دلیل قرار گرفتن در خارج از محدوده شهری، مسئولیت عملیاتی کردن پروژه امتداد بلوار امام صادق (ع) به سمت جاده اراک بر عهده وزارت راه و شهر‎سازی گذاشته‌شده و شهرداری قم پیگیر تسریع عملیاتی شدن این پروژه است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8tev.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما