تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 14290
تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک کش، گفت: نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه مایه ننگ و بی‌آبرویی کشورهای غربی است.
نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه مایه ننگ و بی‌آبرویی کشورهای غربی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه،با بیان این که رژیم صهیونیستی خوی وحشی‌گری و درندگی خودش را این روزها به نمایش می‌گذارد، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر بار دیگر شاهد کشتار مردم بی‌گناه فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.
وی ادامه داد: این در حالی است که این جنایت‌ها با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای غربی صورت می‌گیرد که نشان می‌دهد حقوق بشر و انسانیت در دکترین این کشورها به چه میزان سیاسی و یک بازیچه است.
نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه مایه ننگ و بی‌آبرویی کشورهای غربی است
آرزومندی تصریح کرد: امروز چهره‌ای واقعی و استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم آزادی‌خواه جهان روشن شده و راهپیمایی‌هایی که در روزها و هفته‌های اخیر در سرتاسر جهان خصوصاً کشورهای غربی که حامی این جنایت‌ها هستند، خود گواه این موضوع است.
وی به پوشش رسانه‌های کشورمان از تحولات غزه اشاره کرد و گفت: انصافاً هم رسانه ملی و هم سایر رسانه‌های کشور به‌خوبی اخبار و تحولات غزه را پوشش داده‌اند و علاوه بر این در تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی نیز به‌خوبی عمل کرده‌اند.
تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره برگزاری راهپیمایی سراسری در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه در روز شنبه بیان داشت: قطعاً مردم بار دیگر با حضور در این راهپیمایی حمایت خودشان را از مردم بی‌گناه فلسطین اعلام خواهند کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfx0dy.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما